Цей модуль
допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів»,
а саме: оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати
оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок; оцінювання, що
будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті
навчальної теми, так і на навичках 21 століття; форми оцінювання мають
критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні
сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому
продукті проекту, що розробляється учнями; щоб визначити рівень розуміння учнями
теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується
підсумкове оцінювання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий